W dzisiejszych czasach wiedza i umiejętności specjalistyczne, tzw. twarde, nie zawsze wystarczają, aby pracować w efektywny sposób i osiągać jak najlepsze wyniki firmy. Wzmacnianie kadry zarządzającej oraz przyszłych managerów w rozwijaniu kompetencji psychologicznych i społecznych, zwiększa szansę na stabilne rozwijanie biznesu, zmniejsza rotację w firmie oraz buduje organizację samouczącą się, która potrafi czerpać jak najwięcej z wewnętrznych zasobów.

Zaczynamy od badania potrzeb wśród uczestników oraz diagnozy sytuacji.
Przed rozpoczęciem zawsze bardzo dokładnie analizowana jest obecna sytuacja, dotychczasowe realizowane projekty szkoleniowe oraz potrzeby z poziomu kadry zarządzającej i pracowników. Dzięki temu eliminujemy ryzyko powtarzania tego co nie działa lub nie przyniesie w przyszłości żadnych efektów.
Diagnoza może przebiegać w następujący sposób:
- Anonimowa ankieta online wśród wszystkich uczestników warsztatów.
- Rozmowy telefoniczne z uczestnikami (wszystkimi lub jak największą ilością)
- Analiza dokumentacji (jeśli będzie to niezbędne do prowadzenia projektu)
Tematy modułów:
- Niezbędnik managera,
- Komunikacja w zarządzaniu – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami,
- Narzędzia mentoringowe i coachingowe w zarządzaniu – rozwijanie odpowiedzialności i samodzielnego myślenia u pracowników,
- Zarządzanie efektywnością osobistą i zespołową.
Szczegółowy opis Akademii Managera znajduje się poniżej:
Prowadzące:

Anita Michalska
Od 2010 roku prowadzi z powodzeniem projekty związane z rozwiązywaniem konfliktów, rozwijaniem kompetencji managerskich, trenerskich i coachingowych. Wykorzystując różne techniki i podejścia, pomaga klientom lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz zarządzać stresem. W pracy stawia na autentyczne i szczere relacje. Lubi ludzi, nie boi się nawet trudnych emocji.

Beata Kordek
Prowadzi szkolenia i konsultacje dla biznesu od 2002 r. Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry managerskiej z zakresu zarządzania ludźmi, zarządzania efektywnością pracy, coachingu, budowania zespołu, motywowania, zarządzania relacjami, komunikacji, efektywności osobistej, oceny pracowniczej, rekrutacji i selekcji. Doświadczenie biznesowe zdobywała podczas rozwoju własnego ośrodka psychoedukacji w Warszawie, a także współtworzyła dział szkoleń miękkich w firmie zajmującej się doradztwem personalnym.

Maria Puchała
Prowadzi szkolenia od 2018 roku. Specjalizuje się w warsztatach pracy z przekonaniami, zarządzania sobą w czasie, różnic pokoleniowych, rozwijania kompetencji managerskich oraz planowania strategii zarządzania zespołem.