Superwizja, to rozwiązanie również dla tych osób, które pracują z drugim człowiekiem, prowadząc sesje coachingowe oraz szkolenia.

Superwizja w klasycznym rozumieniu, to spotkanie psychoterapeutów, na którym są omawiane przypadki klientów z sesji psychoterapeutycznych. Terapeuta, który ma wątpliwości, pytania w związku z samym procesem, może porozmawiać o nich w zaufanym gronie (lub 1:1 z Superwizorem).
Twoje korzyści z udziału w superwizji:
- Rozwiniesz swoje kompetencje coachingowe, trenerskie i konsultingowe.
- Rozwiniesz umiejętność planowania i konsekwentnego realizowania celów.
- Otrzymasz praktyczne wskazówki do wykorzystania w swojej pracy.
- Zwiększysz świadomość swoich mocnych i słabych stron. Będziesz wiedzieć w jaki sposób wykorzystywać swoje cechy charakteru w różnych sytuacjach, również tych trudnych.
- Lepiej zrozumiesz siebie i odkryjesz swoją motywację do działania.
- Nauczysz się redukować poziomu stresu związany ze zmianą zawodową lub innymi trudnymi sytuacjami w pracy.
- Rozwiniesz swoje umiejętności wyznaczania granic oraz asertywnego komunikowania się w kontakcie ze swoimi klientami.
- Zaakceptujesz to co nie jest do zmiany. Nauczysz się odpuszczać bez poczucia straty i winy.
- Wzmocnisz swoją pewność siebie i będziesz ufać swoim decyzjom.
- Nauczysz się zachowywać równowagę w życiu, aby uniknąć wypalenia zawodnego lub z niego wyjść.
- W trakcie naszej współpracy jesteśmy dostępne również pomiędzy spotkaniami.
W zespole hentoku w każdy, ostatni piątek miesiąca prowadzimy superwizję zespołu. O tym jakie są nasze 3 cele oraz jakie korzyści dają nam takie spotkania, możesz przeczytać na naszym Instagramie (link).
Szczegółowy opis spotkań superwizyjnych znajduje się poniżej:
Prowadzące:

Anita Michalska
Od 2010 roku prowadzi z powodzeniem projekty związane z rozwiązywaniem konfliktów, rozwijaniem kompetencji managerskich, trenerskich i coachingowych. Wykorzystując różne techniki i podejścia, pomaga klientom lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz zarządzać stresem. W pracy stawia na autentyczne i szczere relacje. Lubi ludzi, nie boi się nawet trudnych emocji.

Beata Kordek
Prowadzi szkolenia i konsultacje dla biznesu od 2002 r. Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry managerskiej z zakresu zarządzania ludźmi, zarządzania efektywnością pracy, coachingu, budowania zespołu, motywowania, zarządzania relacjami, komunikacji, efektywności osobistej, oceny pracowniczej, rekrutacji i selekcji. Doświadczenie biznesowe zdobywała podczas rozwoju własnego ośrodka psychoedukacji w Warszawie, a także współtworzyła dział szkoleń miękkich w firmie zajmującej się doradztwem personalnym.