Zapoznaj się z doświadczeniem naszych ekspertów.

Anita Michalska
COACH / TRENER / KONSULTANTSpecjalizuje się w pracy ze stresem, rozwiązaniu konfliktów wewnątrz zespołów oraz rozwijaniu kompetencji managerskich.
Posiada 15- letnie doświadczenie w pracy z ludźmi. Wiele lat była związana ze sprzedażą i obsługą klienta w różnych firmach i branżach. Obecnie jest wspólnikiem w firmie księgowo – finansowej Tax & Money, gdzie pełni również funkcję dyrektora ds. strategicznego działania i rozwoju pracowników oraz jest prezesem firmy Hentoku, która specjalizuje się w konsultingu i szkoleniach dla biznesu.
Stale rozwija swoje kompetencje, zdobywa nowe umiejętności oraz uprawnienia do stosowania skutecznych narzędzi w pracy z klientami.
Od 2010 roku prowadzi warsztaty grupowe i sesje indywidualne. Pracuje z klientami w obszarach:
- Ulepszanie komunikacji w zespole oraz z klientami
- Rozwiązywanie konfliktów i kryzysów w zespołach i organizacjach
- Radzenie sobie ze stresem
- Lepsza organizacja czasu pracy i zwiększanie swojej efektywności – zarządzanie swoją energią
- Praca z ograniczającymi przekonaniami i tworzenie nowych wzorców zachowań
- Rozwijanie kompetencji managerskich i trenerskich w organizacjach
- Budowanie strategii rozwojowych i sprzedażowych w zespołach i organizacjach
Lubi ludzi. Czerpie dużą satysfakcję z prowadzonych działań. Uważa, że każdy człowiek ma w sobie potencjał do wykorzystania, ale nie każdy o tym wie. W pracy stawia na szacunek, autentyczność i prawdziwe relacje, ponieważ według niej tylko to obecnie gwarantuje sukces.
Pracowała dla: PZU, Generali, BZ WBK, Interia, Pelion, DOZ, CEZ sp. z o.o., 1000ideas, Magenta Group, BPH, Skanska, Aegon, BiZ Bank, Coca- Cola, Baltic Wood, Skandia, MGK, Dylczy Art, Eurocash, Grupa Żywiec, Danone, Nutricia, Conet, DHL, Sii, Totalizatory Sportowe, Saint-Gobain, Admind, Andea, Barbell Club, GS Auditors, Auto ID, Afriso, Pelion, Galderma.
Przeprowadziła ponad 2400 godzin sesji indywidualnych i ponad 4200 godzin warsztatów grupowych.
Rekomendacje klientów dostępne są na stronie: http://anitamichalska.pl/rekomendacje/

Agata Gebhardt
COACH PCC ICF / MENTOR / CERTYFIKOWANY TRENER FRISSpecjalizuje się w odnajdywaniu naturalnego stylu przywództwa, budowaniu efektywnych zespołów, otwartych na informację zwrotną.
Wspiera w budowaniu dobrych relacji, efektywnej komunikacji opartej o rozwojową informację zwrotną, twórczym rozwiązywaniu konfliktów, odkrywaniu naturalnego stylu przywództwa, budowaniu efektywnych zespołów.
Specjalizuje się w coachingu i mentoringu relacji w życiu osobistym i w biznesie bo uważa, że dobre relacje to dobre życie. Ma ponad 9 letnie doświadczenie w pracy rozwojowej z ludźmi. Podczas 3000 godzin indywidualnych sesji coachingowych oraz warsztatów rozwojowych towarzyszyła swoim Klientom w:
– odkrywaniu misji życiowej opartej na naturalnych talentach i dającej poczucie sensu
– odkrywaniu i rozwoju naturalnego stylu przywództwa
– budowaniu pewności siebie poprzez transformację wewnętrznego sabotażysty i krytyka w sprzymierzeńca
– budowaniu satysfakcjonujących relacji poprzez pracę z ograniczającymi przekonaniami, niekorzystnymi wzorcami i strategiami
– budowaniu efektywnej komunikacji opartej o rozwojową informację zwrotną
– kształtowaniu umiejętności rozwiązywania konfliktów
– budowaniu efektywnych zespołów wykorzystujących potencjał różnorodności, otwartych na informację zwrotną
Przez 13 lat była pracownikiem międzynarodowych korporacji (BP, Mobil, Castrol) przechodząc ścieżkę rozwoju od asystentki do brand managera. Przez 6 lat była współwłaścicielem i dyrektorem firmy importującej markowe wina. Zdobyte doświadczenia pozwalają jej zrozumieć specyfikę relacji i procesów w środowiskach korporacji oraz prywatnych firm, co wykorzystuje w pracy z klientami jako mentor.
Jest właścicielką „Domu pod Aniołami” w małej wsi kieleckiej, gdzie prowadzi „Weekendy z coachem” – ekskluzywną formę rozwoju osobistego połączonego z odpoczynkiem.
Pracowała m.in. dla firm: Colliers International, Ericpol, Orange, Carrier Polska, Eurocash, Extradom, Danone, Generali

Beata Kordek
COACH / TRENER / KONSULTANTSpecjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla kadry managerskiej z zakresu zarządzania zespołem, zarządzania efektywnością pracy, zarządzania relacjami, komunikacją.
Od 2002 roku prowadzi szkolenia i konsultacje dla biznesu. Jest konsultantem w doradztwie personalnym, coachem w kontakcie indywidualnym z managerami i specjalistami. Doświadczenie biznesowe zdobyła tworząc i prowadząc własny ośrodek psychoedukacji w Warszawie oraz współtworząc dział szkoleń miękkich w firmie zajmującej się doradztwem personalnym. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami.
Specjalizuje się w szkoleniach kadry managerskiej z:
- zarządzania zespołem,
- zarządzania efektywnością pracy,
- coachingu,
- budowania zespołu,
- motywowania,
- zarządzania relacjami,
- komunikacją,
- efektywności osobistej
- rekrutacji, selekcji oraz oceny pracowniczej.
Opiekun merytoryczny w wielu długofalowych projektach rozwojowych dedykowanych średniej oraz wyższej kadrze menedżerskiej a także kadrze specjalistycznej. Odpowiadała za opiekę merytoryczną w ramach realizowanych projektów Akademii Zarządzania między innymi dla Grupy Danone, PKO Banku Polskiego czy Olympus Polska. Projekty te składały się z kilku modułów dotyczących przywództwa i zarządzania z uwzględnieniem specyfiki branży. Dodatkowo w ostatnim czasie odpowiadała za zarządzanie projektem zrealizowanym dla Banku BPH, w którym jednorazowo przeszkolonych zostało ok. 900 specjalistów bankowych. Posiada również doświadczenie w przygotowywaniu oraz prowadzeniu programów rozwoju pracowników / talentów realizowanych dla Galderma Polska i Ericsson Polska.

Celina Brzezińska
COACH / TRENERKA / PSYCHOTERAPEUTKASpecjalizuje się w rozwijaniu postawy elastyczności oraz towarzyszeniu menadżerom w wychodzeniu naprzeciw zmian i wyzwań. Wspiera w schodzeniu z utartych ścieżek i kreatywnym adaptowaniu działań do tego co wartościowe i możliwe ‘tu i teraz’.
Specjalizuje się w rozwijaniu postawy elastyczności oraz towarzyszeniu menadżerom w wychodzeniu naprzeciw zmian i wyzwań. Zaprasza do schodzenia z utartych ścieżek, które lubi ludzki umysł i kreatywnego adaptowania działań do tego co możliwe ‘tu i teraz’. Stawia na jasne sformułowanie osobistych wartości, bo wierzy, że działanie w ich kierunku nadaje życiu smak i rozbudza witalność. Podczas prowadzonych sesji coachingowych i warsztatów wspiera w:
- sformułowaniu swojego ‘po co?’ i czerpaniu energii z osobistych wartości w codziennej aktywności
- odważnym kształtowaniu roli zawodowej i podejmowaniu wyzwań pomimo niepewności
- wychodzeniu z utknięć, rozluźnianiu usztywnień w myśleniu i działaniu
- rozwijaniu uważnego kontaktu ze sobą i światem oraz dostrajaniu działań do zmiennego otoczenia
- poszukiwaniu zaangażowanego działania, w miejsce wytężania czy wywierania na siebie presji
- wzmacnianiu poczucia sprawczości i sensu oraz dbaniu o użyteczność działań.
W pracy stosuje świeże metody, oparte na doświadczaniu, m.in. Trening Akceptacji i Zaangażowania (ACT) – którego wpływ na wzrost efektywności w środowisku pracy oraz na redukcję stresu i wypalenia został gruntownie potwierdzony w badaniach naukowych. Jest w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie Gestalt.
Z wykształcenia jest ekonomistką i prawniczką. Łączy pasję do pracy rozwojowej z kilkunastoletnim doświadczeniem biznesowym i menedżerskim w międzynarodowej instytucji finansowej (Santander), gdzie m.in. kierowała zespołem ryzyka finansującym największe projekty nieruchomościowe w kraju, pracowała z wymagającymi klientami organizacji oraz dbała o efektywność współpracy między jednostkami i rozwój pracowników. Zdobyte w korporacji doświadczenia wykorzystuje w pracy rozwojowej z menedżerami i ekspertami.

Radosław Wyrzykowski
COACH / TRENER BIZNESU / TRENER PRZYGOTOWANIA MENTALNEGO W SPORCIESpecjalizuje się w obszarach: Współpraca i komunikacja w zespole, Skuteczność w działaniu, Trening decyzyjny, Organizacja czasu pracy, rozwiązywanie konflitków i budowanie relacji zawodowych.
Coach i trener biznesu oraz trener przygotowania mentalnego w sporcie. Od kilkunastu lat pracuje na styku tych dwóch światów. Pełnił wszystkie specjalistyczne i menedżerskie role w HR i L&D w branży IT i finansowej.
Pracuje z Reprezentantami Polski, specjalistami oraz kadrą zarządzającą w sektorze MŚP i korporacji. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów jednostek, zespołów i organizacji w obszarach związanych z ludźmi, podnoszeniu efektywności osobistej oraz budowaniu skutecznych zespołów.
Rozwija zespoły poprzez szkolenia, coaching i mentoring. Uwielbia analizować, usprawniać i brać odpowiedzialność.
Pisze bloga, nagrywa podcast, wydał ebooka, występuje na konferencjach i panelach dyskusyjnych. Wszystko pod wspólną marką „Kierunek Skuteczność”.
Od 2008 roku przeprowadził ponad 2000 godzin konsultacji indywidualnych oraz ponad 3500 godzin warsztatów, szkoleń i wykładów.
Współpracował z: PZU, Generali, KRD, Delphi, Deviniti, ULTIMO, ZUS, HICRON, GlobalLogic, Concordia, HITPOL, Auchan, Tesco, InTenso, REC, TV Silesia, PGE Skra Bełchatów, Panthers Wrocław, PZPS, PZKosz, AWF Wrocław, Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu.
Specjalizuje się w obszarach:
- Skuteczne współpraca i komunikacja w zespołach
- Zarządzanie zespołem zdalnym
- Holistyczne zarządzanie i samoorganizujące się zespoły
- Trening decyzyjny i trening kreatywnego myślenia
- Talenty i mocne strony w praktyce
- Radzenie sobie ze stresem
- Kontrolowanie i zarządzanie emocjami
- Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie

Adam de Nisau
TRENER nuChapter / COACH I MENTOR METODY HEARTMATHSpecjalizuje się w obszarze radzenia sobie ze stresem w oparciu o metodę nuChapter oraz HeartMath.
Współtwórca i redaktor naczelny, StrefaRozwoju. certyfikowany trener nuChapter™ oraz certyfikowany coach i mentor metody Heartmath™. Od prawie 20 lat – jako dziennikarz, researcher i praktyk – eksploruje i łączy tematy związane z produktywnością, psychologią pozytywną, pracą z ciałem i mindfulness. Redaktor pierwszego w Polsce raportu na temat witalności menedżerów opartego o dane HRV.
Od wielu lat związany z Polskim Radiem dla Zagranicy (redakcja niemiecka), współpracował również z niemieckimi mediami (m.in. ZDF, MDR, Deutsche Welle, RBB, Deutschlandfunk). Współpracował z: Google, Franklin Templeton, Innogy, ABB, nuChapter, Capgemini, Johnson&Johnson
Pracuje z klientami w obszarach:
- Diagnostyka poziomu stresu i regeneracji dla kluczowych pracowników w oparciu o technologię nuchapter,
- Coaching i mentoring indywidualny w zarządzaniu energią w oparciu metodę biofeedback instytutu HeartMath, wykorzystywaną m.in. w służbach mundurowych i służbie zdrowia,
- Szkolenia z zakresu zarządzania energią: Stres i regeneracja wśród polskich menedżerów,, Legalny doping – jak przedsiębiorcy z Doliny Krzemowej zarządzają stresem, Resilience bootcamp – jak wzmocnić zdrowie mentalne i odporność dzięki sile koherencji.

Arek Szulczyński
EKSPERT DESIGN THINKINGSpecjalizuje się w obszarze Design Thinking.
W roku 2017 założył z przyjaciółmi agencję Service Design o nazwie Empathy Rocks. W codziennej pracy zajmuje się kooperatywnym opracowywaniem usług, produktów i ekosystemów biznesowych w metodyce Human-Centered-Design.
Wierzy, że usługi, produkty i systemy, z których korzystamy na co dzień powinny być oparte na głębokim zrozumieniu problemów i potrzeb ludzi. Powinny ułatwiać im życie. Powinny być wartościowe i użyteczne. Wierzy, że dawanie ludziom owej wartości jest dziś wyjątkowo potrzebne. I dobre. Dla ludzi i dla biznesu.
Gorący wyznawca Efektywności Kreatywnej i metody Design Thinking.
Członek „SDN -Service Design Network”.
Od ponad 9 lat prowadzi warsztaty i szkolenia dla klientów (m.in. Mastercard, AmRest, mBank, Bank PEKAO, BBC Polska, PGE, BZ WBK (obecnie Santander Bank Polska), Millennium Bank, Raiffeisen Bank Polska (obecnie BNP Paribas Bank Polska), Polpharma, Grupa Żywiec czy Discovery Channel).
Tematyką analizy trendów w strategii budowy marek oraz komunikacją (ze szczególnym umiłowaniem Digitalu) zajmuje się w sumie od ponad 20 lat. Od 9 lat gospodarz i główny prowadzący „Brunchu Marketingowego Mastercard” – wyjątkowej konferencji organizowanej dla najważniejszych klientów korporacyjnych Mastercard, poświęconej najistotniejszym trendom kształtującym współczesny biznes.

Konrad Kuśnierzewski
INŻYNIER / TRENER / PRAKTYK ODDECHUSpecjalizuje się we wzmacnianiu kompetencji komunikacyjnych i relacyjnych, odzyskiwaniu motywacji i zaangażowana w pracy i życiu prywatnym, rozwiązywaniu konfliktów wewnętrznych.
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, kierunek Elektronika i Telekomunikacja. Ukończył również podyplomowe studia managerskie na Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilkanaście lat pracował jako planista, projektant i optymalizator sieci telefonii komórkowej, a także jako specjalista i konsultant w projektach dla wiodących polskich i europejskich firm telekomunikacyjnych (Orange Polska, Play, Huawei, Telefonica Deutschland, SFR France, TDC Denmark).Pracował jako trener w firmie Huawei Technologies, projektując i prowadząc szkolenia w języku angielskim dla inżynierów w kilkunastu europejskich krajach. Absolwent Holistycznej Szkoły Trenerów w Katowicach. Dyplomowany Praktyk i Trener Oddechu, ukończył Profesjonalny Trening Pracy z Oddechem w Instytytucie Oddechu. Od 2016 roku prowadzi warsztaty oddechowo-rozwojowe oraz indywidualne sesje oddechowe, których celem jest między innymi zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach.
W swojej pracy pomaga klientom:
- redukować stres i napięcia,
- przywracać wewnętrzną i zewnętrzną równowagę,
- odzyskiwać motywację i zaangażowanie w pracy i życiu prywatnym,
- rozwiązywać wewnętrzne konflikty,
- wzmacniać kompetencje komunikacyjne i relacyjne.

Radosław Gieras
WSPÓLNIK HENTOKU / DYREKTOR FINANSOWYSpecjalizuje się doradztwie księgowym, dofinansowaniach z Unii Europejskiej, tworzeniu biznesplanów.
Prowadzi swoją działalność od 2011 roku. W 2012 roku uzyskał certyfikat samodzielnego księgowego MEN. Od 2015 roku, prowadzi własne biuro rachunkowe. Specjalizuje się w rozliczaniu podatków oraz składek ZUS, w Spółkach Z.O.O. i w działalnościach jednoosobowych. Dla swoich Klientów, pozyskał do tej pory aż 50 milionów złotych finansowania w instytucjach bankowych oraz od inwestorów prywatnych. Towarzyszy swoim Partnerom Biznesowym, przy tworzeniu biznesplanów oraz prognoz, dotyczących dotacji rządowych i unijnych. Swoim klientom pomaga w uzyskiwaniu finansowania dłużnego, inwestora prywatnego, oraz rozwoju biznesu poprzez towarzyszenie w wspólnych problemach na co dzień. Posiada duże doświadczenie w pracy z korporacjami, zarówno polskimi jak i międzynarodowymi. Bardzo ważna jest dla niego rzetelność i sumienność, które dają przedsiębiorcy spokój i stabilność w działaniu. W swojej pracy najbardziej lubi przekazywać i wymyślać nowe rozwiązania, analizować dane bieżące i prognozować przyszły rozwój firmy oraz planować działania wraz z klientem, celem osiągnięcia lepszych efektów biznesowych.

Maria Puchała
TRENER / CO-TRENERSpecjalizuje się w pracy z zakresu zarządzaniem zespołem oraz organizacją czasu.
Certyfikowany Trener biznesu. Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim. Przez trzy lata współorganizowała Konferencję Trenersko – Coachingową PROFECTUS, która jest największą studencką konferencją o tej tematyce w Polsce. Warsztaty, które prowadzi buduje na empatii, która jest dla niej kluczem komunikacji z odbiorcą. Łączy storytelling z zarządzaniem, zmiękczając to, co wymaga łagodnego podejścia i podkreślając te elementy, które zasługują na wyszczególnienie.
Od czasów studiów związała swoje zawodowe życie z pracą Managera Zespołu Sprzedaży. Przez dwa lata zarządzała kilkunastoosobowym zespołem. Wierzy, że mentoring jest odpowiedzią na różnice pokoleniowe w organizacjach. W 2018 roku uzyskała certyfikat Trenera Biznesu i Rozwoju Osobistego BCB.
W 2019 ukończyła I stopień Racjonalnej Terapii Zachowań w Instytucie Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie.
Obszary pracy:
- Praca z przekonaniami.
- Zarządzanie sobą w czasie.
- Różnice pokoleniowe.
- Rozwijanie kompetencji managerskich oraz mentorskich w zespołach.
- Planowanie strategii zarządzania zespołem.