Nasz zespół

Jesteśmy praktykami biznesu, którzy zajmowali różne stanowiska i mają wieloletnie doświadczenie w wielu branżach.

Zapoznaj się z doświadczeniem naszych ekspertów.

Anita Michalska

COACH / TRENER / KONSULTANT

Specjalizuje się w pracy ze stresem, rozwiązaniu konfliktów wewnątrz zespołów oraz rozwijaniu kompetencji managerskich.

Posiada 15- letnie doświadczenie w pracy z ludźmi. Wiele lat była związana ze sprzedażą i obsługą klienta w różnych firmach i branżach. Obecnie jest wspólnikiem w firmie księgowo – finansowej Tax & Money, gdzie pełni również funkcję dyrektora ds. strategicznego działania i rozwoju pracowników oraz jest prezesem firmy Hentoku, która specjalizuje się w konsultingu i szkoleniach dla biznesu.

Stale rozwija swoje kompetencje, zdobywa nowe umiejętności oraz uprawnienia do stosowania skutecznych narzędzi w pracy z klientami.

Od 2010 roku prowadzi warsztaty grupowe i sesje indywidualne. Pracuje z klientami w obszarach:

  • Ulepszanie komunikacji w zespole oraz z klientami
  • Rozwiązywanie konfliktów i kryzysów w zespołach i organizacjach
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Lepsza organizacja czasu pracy i zwiększanie swojej efektywności – zarządzanie swoją energią
  • Praca z ograniczającymi przekonaniami i tworzenie nowych wzorców zachowań
  • Rozwijanie kompetencji managerskich i trenerskich w organizacjach
  • Budowanie strategii rozwojowych i sprzedażowych w zespołach i organizacjach

Lubi ludzi. Czerpie dużą satysfakcję z prowadzonych działań. Uważa, że każdy człowiek ma w sobie potencjał do wykorzystania, ale nie każdy o tym wie. W pracy stawia na szacunek, autentyczność i prawdziwe relacje, ponieważ według niej tylko to obecnie gwarantuje sukces.

Pracowała dla: PZU, Generali, BZ WBK, Interia, Pelion, DOZ, CEZ sp. z o.o., 1000ideas, Magenta Group, BPH, Skanska, Aegon, BiZ Bank, Coca- Cola, Baltic Wood, Skandia, MGK, Dylczy Art, Eurocash, Grupa Żywiec, Danone, Nutricia, Conet, DHL, Sii, Totalizatory Sportowe, Saint-Gobain, Admind, Andea, Barbell Club, GS Auditors, Auto ID, Afriso, Pelion, Galderma.
Przeprowadziła ponad 2400 godzin sesji indywidualnych i ponad 4200 godzin warsztatów grupowych.
Rekomendacje klientów dostępne są na stronie: http://anitamichalska.pl/rekomendacje/

Agata Gebhardt

COACH PCC ICF / MENTOR / CERTYFIKOWANY TRENER FRIS

Specjalizuje się w odnajdywaniu naturalnego stylu przywództwa, budowaniu efektywnych zespołów, otwartych na informację zwrotną.

Wspiera w budowaniu dobrych relacji, efektywnej komunikacji opartej o rozwojową informację zwrotną,  twórczym rozwiązywaniu konfliktów, odkrywaniu naturalnego stylu przywództwa, budowaniu efektywnych zespołów.

Specjalizuje się w coachingu i mentoringu relacji w życiu osobistym i w biznesie bo uważa, że dobre relacje to dobre życie. Ma ponad 9 letnie doświadczenie w pracy rozwojowej z ludźmi. Podczas 3000 godzin indywidualnych sesji coachingowych oraz warsztatów rozwojowych towarzyszyła swoim Klientom w:

– odkrywaniu misji życiowej opartej na naturalnych talentach i dającej poczucie sensu
– odkrywaniu i rozwoju naturalnego stylu przywództwa
– budowaniu pewności siebie poprzez transformację wewnętrznego sabotażysty i krytyka w sprzymierzeńca
– budowaniu satysfakcjonujących relacji poprzez pracę z ograniczającymi przekonaniami, niekorzystnymi wzorcami i strategiami
– budowaniu efektywnej komunikacji opartej o rozwojową informację zwrotną
– kształtowaniu umiejętności rozwiązywania konfliktów
– budowaniu efektywnych zespołów wykorzystujących potencjał różnorodności, otwartych na informację zwrotną

Przez 13 lat była pracownikiem międzynarodowych korporacji (BP, Mobil, Castrol) przechodząc ścieżkę rozwoju od asystentki do brand managera. Przez 6 lat była współwłaścicielem  i dyrektorem firmy importującej markowe wina.  Zdobyte doświadczenia pozwalają jej zrozumieć specyfikę relacji i procesów w środowiskach korporacji oraz prywatnych firm, co wykorzystuje w pracy z klientami jako mentor.

Jest właścicielką „Domu pod Aniołami” w małej wsi kieleckiej, gdzie prowadzi „Weekendy z  coachem” – ekskluzywną formę rozwoju osobistego połączonego z odpoczynkiem.

Pracowała m.in.  dla firm: Colliers International, Ericpol, Orange, Carrier Polska, Eurocash, Extradom, Danone, Generali

Beata Kordek

COACH / TRENER / KONSULTANT

Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla kadry managerskiej z zakresu zarządzania zespołem, zarządzania efektywnością pracy, zarządzania relacjami, komunikacją.

Od 2002 roku prowadzi szkolenia i konsultacje dla biznesu. Jest konsultantem w doradztwie personalnym, coachem w kontakcie indywidualnym z managerami i specjalistami. Doświadczenie biznesowe zdobyła tworząc i prowadząc własny ośrodek psychoedukacji w Warszawie oraz współtworząc dział szkoleń miękkich w firmie zajmującej się doradztwem personalnym. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami. 

Specjalizuje się w szkoleniach kadry managerskiej z:

  • zarządzania zespołem,
  • zarządzania efektywnością pracy,
  • coachingu,
  • budowania zespołu,
  • motywowania,
  • zarządzania relacjami,
  • komunikacją,
  • efektywności osobistej
  • rekrutacji, selekcji oraz oceny pracowniczej.

Opiekun merytoryczny w wielu długofalowych projektach rozwojowych dedykowanych średniej oraz wyższej kadrze menedżerskiej a także kadrze specjalistycznej. Odpowiadała za opiekę merytoryczną w ramach realizowanych projektów Akademii Zarządzania między innymi dla Grupy Danone, PKO Banku Polskiego czy Olympus Polska. Projekty te składały się z kilku modułów dotyczących przywództwa i zarządzania z uwzględnieniem specyfiki branży. Dodatkowo w ostatnim czasie odpowiadała za zarządzanie projektem zrealizowanym dla Banku BPH, w którym jednorazowo przeszkolonych zostało ok. 900 specjalistów bankowych. Posiada również doświadczenie w przygotowywaniu oraz prowadzeniu programów rozwoju pracowników / talentów realizowanych dla Galderma Polska i Ericsson Polska.

Celina Brzezińska

COACH / TRENERKA / PSYCHOTERAPEUTKA

Specjalizuje się w rozwijaniu postawy elastyczności oraz towarzyszeniu menadżerom w wychodzeniu naprzeciw zmian i wyzwań. Wspiera w schodzeniu z utartych ścieżek i kreatywnym adaptowaniu działań do tego co wartościowe i możliwe ‘tu i teraz’.

Specjalizuje się w rozwijaniu postawy elastyczności oraz towarzyszeniu menadżerom w wychodzeniu naprzeciw zmian i wyzwań. Zaprasza do schodzenia z utartych ścieżek, które lubi ludzki umysł i kreatywnego adaptowania działań do tego co możliwe ‘tu i teraz’. Stawia na jasne sformułowanie osobistych wartości, bo wierzy, że działanie w ich kierunku nadaje życiu smak i rozbudza witalność. Podczas prowadzonych sesji coachingowych i warsztatów wspiera w:

  • sformułowaniu swojego ‘po co?’ i czerpaniu energii z osobistych wartości w codziennej aktywności
  • odważnym kształtowaniu roli zawodowej i podejmowaniu wyzwań pomimo niepewności
  • wychodzeniu z utknięć, rozluźnianiu usztywnień w myśleniu i działaniu
  • rozwijaniu uważnego kontaktu ze sobą i światem oraz dostrajaniu działań do zmiennego otoczenia
  • poszukiwaniu zaangażowanego działania, w miejsce wytężania czy wywierania na siebie presji
  • wzmacnianiu poczucia sprawczości i sensu oraz dbaniu o użyteczność działań.

W pracy stosuje świeże metody, oparte na doświadczaniu, m.in. Trening Akceptacji i Zaangażowania (ACT) – którego wpływ na wzrost efektywności w środowisku pracy oraz na redukcję stresu i wypalenia został gruntownie potwierdzony w badaniach naukowych. Jest w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie Gestalt.

Z wykształcenia jest ekonomistką i prawniczką. Łączy pasję do pracy rozwojowej z kilkunastoletnim doświadczeniem biznesowym i menedżerskim w międzynarodowej instytucji finansowej (Santander), gdzie m.in. kierowała zespołem ryzyka finansującym największe projekty nieruchomościowe w kraju, pracowała z wymagającymi klientami organizacji oraz dbała o efektywność współpracy między jednostkami i rozwój pracowników. Zdobyte w korporacji doświadczenia wykorzystuje w pracy rozwojowej z menedżerami i ekspertami.

Radosław Wyrzykowski

COACH / TRENER BIZNESU / TRENER PRZYGOTOWANIA MENTALNEGO W SPORCIE

Specjalizuje się w obszarach: Współpraca i komunikacja w zespole, Skuteczność w działaniu, Trening decyzyjny, Organizacja czasu pracy, rozwiązywanie konflitków i budowanie relacji zawodowych.

Coach i trener biznesu oraz trener przygotowania mentalnego w sporcie. Od kilkunastu lat pracuje na styku tych dwóch światów. Pełnił wszystkie specjalistyczne i menedżerskie role w HR i L&D w branży IT i finansowej.

Pracuje z Reprezentantami Polski, specjalistami oraz kadrą zarządzającą w sektorze MŚP i korporacji. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów jednostek, zespołów i organizacji w obszarach związanych z ludźmi, podnoszeniu efektywności osobistej oraz budowaniu skutecznych zespołów.

Rozwija zespoły poprzez szkolenia, coaching i mentoring. Uwielbia analizować, usprawniać i brać odpowiedzialność.

Pisze bloga, nagrywa podcast, wydał ebooka, występuje na konferencjach i panelach dyskusyjnych. Wszystko pod wspólną marką „Kierunek Skuteczność”.

Od 2008 roku przeprowadził ponad 2000 godzin konsultacji indywidualnych oraz ponad 3500 godzin warsztatów, szkoleń i wykładów.

Współpracował z: PZU, Generali, KRD, Delphi, Deviniti, ULTIMO, ZUS, HICRON, GlobalLogic, Concordia, HITPOL, Auchan, Tesco, InTenso, REC, TV Silesia, PGE Skra Bełchatów, Panthers Wrocław, PZPS, PZKosz, AWF Wrocław, Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu.

Specjalizuje się w obszarach:

  • Skuteczne współpraca i komunikacja w zespołach
  • Zarządzanie zespołem zdalnym
  • Holistyczne zarządzanie i samoorganizujące się zespoły
  • Trening decyzyjny i trening kreatywnego myślenia
  • Talenty i mocne strony w praktyce
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Kontrolowanie i zarządzanie emocjami
  • Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie

Adam de Nisau

TRENER nuChapter / COACH I MENTOR METODY HEARTMATH

Specjalizuje się w obszarze radzenia sobie ze stresem w oparciu o metodę nuChapter oraz HeartMath.

Współtwórca i redaktor naczelny, StrefaRozwoju. certyfikowany trener nuChapter™ oraz certyfikowany coach i mentor metody Heartmath™. Od prawie 20 lat – jako dziennikarz, researcher i praktyk – eksploruje i łączy tematy związane z produktywnością, psychologią pozytywną, pracą z ciałem i mindfulness. Redaktor pierwszego w Polsce raportu na temat witalności menedżerów opartego o dane HRV.

Od wielu lat związany z Polskim Radiem dla Zagranicy (redakcja niemiecka), współpracował również z niemieckimi mediami (m.in. ZDF, MDR, Deutsche Welle, RBB, Deutschlandfunk). Współpracował z: Google, Franklin Templeton, Innogy, ABB, nuChapter, Capgemini, Johnson&Johnson

Pracuje z klientami w obszarach:

  • Diagnostyka poziomu stresu i regeneracji dla kluczowych pracowników w oparciu o technologię nuchapter,
  • Coaching i mentoring indywidualny w zarządzaniu energią w oparciu metodę biofeedback instytutu HeartMath, wykorzystywaną m.in. w służbach mundurowych i służbie zdrowia,
  • Szkolenia z zakresu zarządzania energią: Stres i regeneracja wśród polskich menedżerów,, Legalny doping – jak przedsiębiorcy z Doliny Krzemowej zarządzają stresem, Resilience bootcamp – jak wzmocnić zdrowie mentalne i odporność dzięki sile koherencji.

 

Arek Szulczyński

EKSPERT DESIGN THINKING

Specjalizuje się w obszarze Design Thinking.

W roku 2017 założył z przyjaciółmi agencję Service Design o nazwie Empathy Rocks. W codziennej pracy zajmuje się kooperatywnym opracowywaniem usług, produktów i ekosystemów biznesowych w metodyce Human-Centered-Design.

Wierzy, że usługi, produkty i systemy, z których korzystamy na co dzień powinny być oparte na głębokim zrozumieniu problemów i potrzeb ludzi. Powinny ułatwiać im życie. Powinny być wartościowe i użyteczne. Wierzy, że dawanie ludziom owej wartości jest dziś wyjątkowo potrzebne. I dobre. Dla ludzi i dla biznesu.

Gorący wyznawca Efektywności Kreatywnej i metody Design Thinking.

Członek „SDN -Service Design Network”.

Od ponad 9 lat prowadzi warsztaty i szkolenia dla klientów (m.in. Mastercard, AmRest, mBank, Bank PEKAO, BBC Polska, PGE, BZ WBK (obecnie Santander Bank Polska), Millennium Bank, Raiffeisen Bank Polska (obecnie BNP Paribas Bank Polska), Polpharma, Grupa Żywiec czy Discovery Channel).

Tematyką analizy trendów w strategii budowy marek oraz komunikacją (ze szczególnym umiłowaniem Digitalu) zajmuje się w sumie od ponad 20 lat. Od 9 lat gospodarz i główny prowadzący „Brunchu Marketingowego Mastercard” – wyjątkowej konferencji organizowanej dla najważniejszych klientów korporacyjnych Mastercard, poświęconej najistotniejszym trendom kształtującym współczesny biznes.

Konrad Kuśnierzewski

INŻYNIER / TRENER / PRAKTYK ODDECHU

Specjalizuje się we wzmacnianiu kompetencji komunikacyjnych i relacyjnych, odzyskiwaniu motywacji i zaangażowana w pracy i życiu prywatnym, rozwiązywaniu konfliktów wewnętrznych.

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, kierunek Elektronika i Telekomunikacja. Ukończył również podyplomowe studia managerskie na Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilkanaście lat pracował jako planista, projektant i optymalizator sieci telefonii komórkowej, a także jako specjalista i konsultant w projektach dla wiodących polskich i europejskich firm telekomunikacyjnych (Orange Polska, Play, Huawei, Telefonica Deutschland, SFR France, TDC Denmark).Pracował jako trener w firmie Huawei Technologies, projektując i prowadząc szkolenia w języku angielskim dla inżynierów w kilkunastu europejskich krajach. Absolwent Holistycznej Szkoły Trenerów w Katowicach. Dyplomowany Praktyk i Trener Oddechu, ukończył Profesjonalny Trening Pracy z Oddechem w Instytytucie Oddechu. Od 2016 roku prowadzi warsztaty oddechowo-rozwojowe oraz indywidualne sesje oddechowe, których celem jest między innymi zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach.

W swojej pracy pomaga klientom:

  • redukować stres i napięcia,
  • przywracać wewnętrzną i zewnętrzną równowagę,
  • odzyskiwać motywację i zaangażowanie w pracy i życiu prywatnym,
  • rozwiązywać wewnętrzne konflikty,
  • wzmacniać kompetencje komunikacyjne i relacyjne.

Radosław Gieras

WSPÓLNIK HENTOKU / DYREKTOR FINANSOWY

Specjalizuje się doradztwie księgowym, dofinansowaniach z Unii Europejskiej, tworzeniu biznesplanów.

Prowadzi swoją działalność od 2011 roku. W 2012 roku uzyskał certyfikat samodzielnego księgowego MEN. Od 2015 roku, prowadzi własne biuro rachunkowe. Specjalizuje się w rozliczaniu podatków oraz składek ZUS, w Spółkach Z.O.O. i w działalnościach jednoosobowych. Dla swoich Klientów, pozyskał do tej pory aż 50 milionów złotych finansowania w instytucjach bankowych oraz od inwestorów prywatnych. Towarzyszy swoim Partnerom Biznesowym, przy tworzeniu biznesplanów oraz prognoz, dotyczących dotacji rządowych i unijnych. Swoim klientom pomaga w uzyskiwaniu finansowania dłużnego, inwestora prywatnego, oraz rozwoju biznesu poprzez towarzyszenie w wspólnych problemach na co dzień. Posiada duże doświadczenie w pracy z korporacjami, zarówno polskimi jak i międzynarodowymi. Bardzo ważna jest dla niego rzetelność i sumienność, które dają przedsiębiorcy spokój i stabilność w działaniu. W swojej pracy najbardziej lubi przekazywać i wymyślać nowe rozwiązania, analizować dane bieżące i prognozować przyszły rozwój firmy oraz planować działania wraz z klientem, celem osiągnięcia lepszych efektów biznesowych.

Maria Puchała

TRENER / CO-TRENER

Specjalizuje się w pracy z zakresu zarządzaniem zespołem oraz organizacją czasu.

Certyfikowany Trener biznesu. Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim. Przez trzy lata współorganizowała Konferencję Trenersko – Coachingową PROFECTUS, która jest największą studencką konferencją o tej tematyce w Polsce.  Warsztaty, które prowadzi buduje na empatii, która jest dla niej kluczem komunikacji z odbiorcą. Łączy storytelling z zarządzaniem, zmiękczając to, co wymaga łagodnego podejścia i podkreślając te elementy, które zasługują na wyszczególnienie.

Od czasów studiów związała swoje zawodowe życie z pracą Managera Zespołu Sprzedaży. Przez dwa lata zarządzała kilkunastoosobowym zespołem. Wierzy, że mentoring jest odpowiedzią na różnice pokoleniowe w organizacjach. W 2018 roku uzyskała certyfikat Trenera Biznesu i Rozwoju Osobistego BCB.

W 2019 ukończyła I stopień Racjonalnej Terapii Zachowań w Instytucie Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie.

Obszary pracy:

  • Praca z przekonaniami.
  • Zarządzanie sobą w czasie.
  • Różnice pokoleniowe.
  • Rozwijanie kompetencji managerskich oraz mentorskich w zespołach.
  • Planowanie strategii zarządzania zespołem.

POLECAJĄ NAS

pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Monika Maciejewska

Company Owner
ImageMind
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Monika Śliwińska

Head of Human Resources at Galderma
Galderma
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Ewa Kryj-Satalecka

Director of Communications & Marketing
Asseco Poland
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Łukasz Wieczorek

International Business Trainer, Coach, Mentor, Speaker and Advisor
Let Me Coach U
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Dorota Kucharzewska

Issuer Marketing Manager
Mastercard
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Agnieszka Buczak

Business and Corporate Projects Director
CEZ Polska Sp. z o.o.
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Rafał Kania

Regional Sales Director
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Olga Piecychna

Ekspert HR I Facylitator Job Crafting
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Duża wiedza merytoryczna w połączeniu z praktycznym doświadczeniem zawodowym to coś, co przekonało mnie w pierwszym etapie do naszej współpracy. Z biegiem czasu, okazało się, że za konkretną wiedzą i doświadczeniem zawodowym idzie skuteczność proponowanych metod, technik i działań.

Anita jest osobą niezwykle sympatyczną, otwartą, cechuje ją ogromny profesjonalizm. To osoba, która za każdym razem podchodzi bardzo życzliwie do drugiego człowieka, angażuje się, jest uważna, potrafi słuchać i stawiać właściwe pytania, dodatkowo wyzwala pozytywną energię i inspiruje do działania.

Te wszystkie cechy sprawiają, że praca z nią to prawdziwa przyjemność, polecam każdemu!

Karolina Zawadzka

HR Business Partner
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Gotti Kristjansson

Director, Business Support Service
DSV international shared services
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Pani Maria Puchała przeprowadziła warsztaty dla zespołu sprzedawców z zakresu komunikacji oraz udzielania informacji zwrotnej. Poruszane zagadnienia zostały wyczerpująco wytłumaczone, a uczestnicy szkolenia wysoko ocenili zarówno treści przedstawione na szkoleniu, jak i umiejętności trenerki.

Anna Kulińska

Właścielka firmy
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Ewa Skwarczyńska

Training Manager EMEA
STTAS Europe Sp. Z o.o
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Były momenty, gdy Agata Gebhardt nie pozwoliła mi uciec w stronę komfortu, tylko pomogła dotrzeć do sedna moich „problemów/wyzwań” dzięki przyciśnięciu mnie bardziej niż ja bym siebie przycisnął. Bo ja uciekałem od konfrontacji.  Agata mogła odpuścić, ale tego nie zrobiła. Wiedza – żeby być coachem może niekoniecznie trzeba być ekspertem od życia klienta, ale trzeba być ekspertem od coachowania po czymś więcej niż jednym kursie. Agatę tę wiedzę ma. Skuteczność – na koniec chcesz mieć rezultat. Oczywiście zależy też od Ciebie, ale dzięki pracy z Agatą do niego dotrzesz, jeżeli podejdziesz do tego na poważnie. Jeżeli ktoś mnie pyta o coacha, z którym chce przepracować głębszą zmianę i pracę ze sobą – polecam Agatę.

Mariusz Kapusta

Właściciel firmy
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Coaching z Agatą Gebhardt był najcenniejszym doświadczeniem w drodze do mojego celu. Dzięki coachingowi wzrosło moje poczucie własnej wartości, wiara w siebie i w swoje możliwości, a także umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach biznesowych. Nasze sesje zmieniły moje podejście do klientów oraz spojrzenie na zarządzanie własną firmą oraz ludźmi.

Kamil Sikora

Właściciel firmy
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Gorąco polecam firmę Hentoku. Korzystamy ze wsparcia Anity Michalskiej i jej zespołu od kilku lat. Anita przeprowadziła dla nas projekt usprawnienia komunikacji między departamentem sprzedaży i produktu, coaching grupowy poprawiający współpracę w zespole managerskim, dwukrotnie poprowadziła warsztaty budujące strategię na kolejne lata, a na przełomie roku 2020 i 2021 wraz z zespołem przeprowadziła cały program usprawnienia organizacji pracy własnej i pracy zespołu oraz komunikacji w zespołach w warunkach pandemii i pracy zdalnej.

Efekty projektów to między innymi skuteczne wdrożenie przekazywania informacji zwrotnej wg modelu FUKO między współpracownikami, zmiana organizacji pracy i ustalenie zasad współpracy, zwiększenie świadomości własnej strefy wpływu i komunikowania swoich granic, z szacunkiem dla drugiej osoby i jej potrzeb. Zespół Anity przeprowadził też kilka coachingów indywidualnych dla managerów, które pomogły nam zwiększyć naszą skuteczność, ale też i poziom zadowolenia z pracy.

Hentoku – potraficie nas skonfrontować z naszymi własnymi założeniami i stereotypami i dać feedback, pozwalający lepiej zobaczyć własne ograniczenia i możliwości i skoncentrować się na tych drugich. Pomogłyście nam lepiej współpracować ze sobą nawzajem, lepiej się komunikować, wykorzystywać emocje ku dobremu. Dziękuję!

 

Joanna Łąka-Wałach

Dyrektor Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń na Życie
Grupa Generali Polska
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Z zespołem Hentoku współpracujemy od samego początku działalności firmy. Nasza współpraca koncentruje się na rozwoju kompetencji interpersonalnych pracowników i agentów ubezpieczeniowych. Realizujemy wspólnie wieloetapowe złożone projekty oraz pojedyncze aktywności szkoleniowo – rozwojowe. Działania, które wspólnie realizujemy dedykowane są specjalistom oraz kadrze managerskiej na wszystkich szczeblach organizacji. Oprócz standardowych szkoleń prowadzonych w różnych formach, korzystamy również z indywidualnych sesji coachingowych wspierających zmianę i rozwój umiejętności przywódczych wśród managerów. We współpracy w trenerami Hentoku szczególnie cenimy sobie: spersonalizowane podejście dopasowane do kultury organizacyjnej panującej w naszej firmie, elastyczność w działaniu, profesjonalizm całego zespołu, interdyscyplinarne podejście i patrzenie na nasze wyzwania oraz bardzo wysoką jakość kadry trenerskiej, programów szkoleniowo – rozwojowych i materiałów szkoleniowych. To zespół, któremu można zaufać, wysokiej klasy eksperci, którzy z wielką pasją i zaangażowaniem wspierają rozwój naszej kadry.

Edyta Jaźwiec

Kierownik ds. Szkoleń
Grupa Generali Polska
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Mogę z czystym sumieniem polecić Anitę do pracy w obszarach, które dotykają komunikacji w zespołach (rozwiązywanie konfliktów, pozytywna komunikacja, zarządzanie zespołem) oraz rozwoju osobistego. Posiada ogromną wiedzę praktyczną (podpartą solidną teorią), którą potrafi przelać na zespół oraz leaderów. Pracujemy często online – zawsze na bieżąco i świeżo – daje to natychmiastowe, wymierne, trwałe efekty. Potrafi do siebie przekonać najtwardszych zawodników. Jest niezastąpionym wsparciem i inspiracją dla całej organizacji, ale też dla wielu osób z 1000ideas z osobna (nie piszę, że dla wszystkich, tylko by nie popaść w zbytni patetyzm). Zaraża nas pozytywną komunikacją, uczy zauważać rozwiązania, pokazuje wzorce no i pokazuje jak dobrze zadawać pytania. Polecam.

Krzysztof Kosman

Krzysztof Kosman

IT Director
1000ideas
pokaż następny slajd pokaż następny slajd
pokaż poprzedni slajd pokaż poprzedni slajd

Anita i Hentoku od kilku lat udzielają mnie i naszej firmie nieocenionego wsparcia w ramach konsultacji online 1:1, a także warsztatów firmowych. Pomagają zarówno nam (prowadzącym biznes), jak i naszym team leaderom i pracownikom. Dzięki wiedzy, którą otrzymujemy, nasza firma może się stale rozwijać. Dzięki wsparciu online zawsze możemy mieć ze sobą kontakt. A do tego Anita jest bardzo sympatyczną osobą, z którą świetnie się pracuje.

Maciej Młynek

Maciej Młynek

Creative Director
1000ideas
pokaż następny slajd pokaż następny slajd