Posiada 15- letnie doświadczenie w pracy z ludźmi. Wiele lat była związana ze sprzedażą i obsługą klienta w różnych firmach i branżach. Obecnie jest wspólnikiem w firmie księgowo – finansowej Tax & Money, gdzie pełni również funkcję dyrektora ds. strategicznego działania i rozwoju pracowników oraz jest prezesem firmy Hentoku, która specjalizuje się w konsultingu i szkoleniach dla biznesu.
Stale rozwija swoje kompetencje, zdobywa nowe umiejętności oraz uprawnienia do stosowania skutecznych narzędzi w pracy z klientami.
Od 2010 roku prowadzi warsztaty grupowe i sesje indywidualne. Pracuje z klientami w obszarach:
- Ulepszanie komunikacji w zespole oraz z klientami
- Rozwiązywanie konfliktów i kryzysów w zespołach i organizacjach
- Radzenie sobie ze stresem
- Lepsza organizacja czasu pracy i zwiększanie swojej efektywności – zarządzanie swoją energią
- Praca z ograniczającymi przekonaniami i tworzenie nowych wzorców zachowań
- Rozwijanie kompetencji managerskich i trenerskich w organizacjach
- Budowanie strategii rozwojowych i sprzedażowych w zespołach i organizacjach
Lubi ludzi. Czerpie dużą satysfakcję z prowadzonych działań. Uważa, że każdy człowiek ma w sobie potencjał do wykorzystania, ale nie każdy o tym wie. W pracy stawia na szacunek, autentyczność i prawdziwe relacje, ponieważ według niej tylko to obecnie gwarantuje sukces.
Pracowała dla: PZU, Generali, BZ WBK, Interia, Pelion, DOZ, CEZ sp. z o.o., 1000ideas, Magenta Group, BPH, Skanska, Aegon, BiZ Bank, Coca- Cola, Baltic Wood, Skandia, MGK, Dylczy Art, Eurocash, Grupa Żywiec, Danone, Nutricia, Conet, DHL, Sii, Totalizatory Sportowe, Saint-Gobain, Admind, Andea, Barbell Club, GS Auditors, Auto ID, Afriso, Pelion, Galderma.
Przeprowadziła ponad 2400 godzin sesji indywidualnych i ponad 4200 godzin warsztatów grupowych.
Rekomendacje klientów dostępne są na stronie: http://anitamichalska.pl/rekomendacje/