W roku 2017 założył z przyjaciółmi agencję Service Design o nazwie Empathy Rocks. W codziennej pracy zajmuje się kooperatywnym opracowywaniem usług, produktów i ekosystemów biznesowych w metodyce Human-Centered-Design.

Wierzy, że usługi, produkty i systemy, z których korzystamy na co dzień powinny być oparte na głębokim zrozumieniu problemów i potrzeb ludzi. Powinny ułatwiać im życie. Powinny być wartościowe i użyteczne. Wierzy, że dawanie ludziom owej wartości jest dziś wyjątkowo potrzebne. I dobre. Dla ludzi i dla biznesu.

Gorący wyznawca Efektywności Kreatywnej i metody Design Thinking.

Członek „SDN -Service Design Network”.

Od ponad 9 lat prowadzi warsztaty i szkolenia dla klientów (m.in. Mastercard, AmRest, mBank, Bank PEKAO, BBC Polska, PGE, BZ WBK (obecnie Santander Bank Polska), Millennium Bank, Raiffeisen Bank Polska (obecnie BNP Paribas Bank Polska), Polpharma, Grupa Żywiec czy Discovery Channel).

Tematyką analizy trendów w strategii budowy marek oraz komunikacją (ze szczególnym umiłowaniem Digitalu) zajmuje się w sumie od ponad 20 lat. Od 9 lat gospodarz i główny prowadzący „Brunchu Marketingowego Mastercard” – wyjątkowej konferencji organizowanej dla najważniejszych klientów korporacyjnych Mastercard, poświęconej najistotniejszym trendom kształtującym współczesny biznes.